این محصول توسط شرکت دارویی BioPack Limitedکانادا که دارای پروانه تاسیس در زمینه تولیدات داویی صادر شده از طرف بخش بررسی سلامت محصولات بهداشتی و غذایی وزارت بهداشت کانادا تحت شرایط کنترل کیفیت تولید (GMP) ساخته میگردد و در زمره محصولاتی قرار میگیرد که به شکل کمکی و مکمل دارای اثرات اضافی ذیل می باشد .

افزایش میزان و شدت جریان خون در مناطق جنسی (Genitals) و پر خون گردیدن کامل حوضچه های اسفنجی در هنگام نعوظ به علت دارا بودن عوامل متسع کننده عروقی (Vasodilators) که بر روی بافت های پیرامونی آلت تاثیر میگذارند.

 

جدول زمانی نحوه تغییرات و تاثیرات VigRx:

جدول زمانی نحوه تاثیر این مکمل بر اندازه کلی و شق پذیری آلت به شرح زیر است :

هفته چهارم تا سی و شش هفته :مشخص ترین تاثیر این دوره ، افزایش چشم گیر در طول آلت میباشد. حتی زمانیکه شما در حالت نعوظ قرار ندارید ، آلت دراز تر و کلفت تر از گذشته به نظر خواهد رسید.

هفته نهم به بعد :اکنون زمانیکه آلت به حالت نعوظ در می آید ، به راحتی میتوانید سخت تر شدن و بلند تر شدن آن را حس کنید. سختی و سفتی آلت در حالت نعوظ ، سایز اضافی آلت ، افزایش قدرت و لذت جنسی در این برهه به اوج خود میرسد. در اکثر موارد استفاده از این مکمل به صورت هشت هفته ای (مصرف دو ماه) نتایج مطلوب را ایجاد خواهد نمود. با این وجود ، ادامه استفاده از مکمل بستگی به سلیقه مصرف کننده و نظر شخصی وی و یا نظر تخصصی پزشک معالج دارد. بدیهی است ، افرادی که تمایل بیشتری به تحکیم و تشدید اثرات ایجاد گردیده و دستیابی به وضعیت ایده آل خود دارند ، میتوانند همچنان به استفاده از این مکمل ادامه دهند. لازم به ذکر است ، ادامه استفاده از این مکمل به هیچ عنوان مشکلی برای بدن ایجاد نخواهد نمود.

 

این مکمل کاملاً فاقد هرگونه اثرات جانبی میباشد :

گروه پژوهشی تخصصی کمپانی BioPack Limitedبا نام Albion Medicalبیش از 10 سال است که در مورد راهکار های مختلف حل مشکلات و مسائل جنسی ، سرگرم تحقیق و پژوهش میباشد. تمرکر اصلی این تحقیقات در مورد آقایان ، بیشتر در ارتباط با افزودن اندازه آلت تناسلی ، زمان نزدیکی ، تقویت قوای جنسی و در کل بهداشت و ارتقاء سلامت جنسی بوده است. در این رابطه ، این تیم پژوهشی تمامی ترکیبات طبیعی و موثر که برای هزاران سال در فرهنگ ها و تمدن های مختلف سراسر دنیا جهت غلبه بر مشکلات جنسی مورد استفاده بوده را به کار گرفته است. از سوئی دیگر ، مکمل VigRXدارای گواهینامه ها و تاییدیه های متعددی در سطوح کشوری و بین المللی میباشد که در ادامه به آنها اشاره خواهد شد.

این مکمل از ترکیبات صد درصد گیاهی تشکیل شده و عاری از هرگونه مواد مصنوعی و شیمیایی میباشد که این موضوع احتمال بروز هرگونه عارضه جانبی در اثر استفاده از این دارو را ازمیان میبرد. به علاوه تجربه بیش از 6 سال مصرف نتیجه بخش و بدون آثار سوء در کلیه کشور های آمریکای شمالی ، اروپا و آسیا به انضمام فراگیری و رشد سریع آن در میان تمامی فرهنگ ها ، ملل و اقشار مختلف جوامع گوناگون در کنار تاییدیه های مراجع قانونی و بین المللی ، بروز هرگونه عارضه جانبی نظیر سرطان زائی ، جهش زائی و ایجاد مشکلاتی مانند ناقص الخلقه زائی و ... را که عوارض جانبی طولانی مدت بسیاری از دارو های شیمیایی میباشند را به علت تکیه بر اصل استفاده از مواد صد درصد طبیعی و گیاهی ، غیر ممکن میسازد.

همچنین تعداد بیش از یک میلیون و یکصد و بیست هزار سایت اینترنتی به طور مستقیم و غیر مستقیم در جهت اطلاع رسانی و فروش این مکمل در سراسر جهان فعالیت میکنند و تقریباً در تمام کشور های پیشرفته و یا در حال توسعه دنیا سایت های اینترنتی با پسوند اختصاصی آن کشور ها نظیر VigRX.co.uk ، VigRX.usو ... در حال اطلاع رسانی ملی در جهت آشنایی مردم با این محصول بی نظیر هستند که خود نشانگر محبوبیت جهانی این مکمل میباشد.

 

مزایای قرص ویگرکس (ویگاریکس)  به شرح زیر است :

1. تسلط بر زمان ، قدرت و کیفیت نزدیکی

2. بهبود وضعیت جنسی فرد

3. جلوگیری از انزال زود هنگام و افزایش زمان مقاربت.

4. حالت رسیدن به اوج لذت جنسی که نهایتاً به انزال منجر میشود

5. افزایش سایز آلت تناسلی (در طولانی مدت و مصرف بیش از 6 ماه)

6. تنظیم و ارتقاء عملکرد غدد جنسی و بیضه ها.

7. افزودن به درازا ، ضخامت و سختی آلت تناسلی در حالت نعوظ به صورت دائمی و مادم العمر.

8. افزودن به حالت شق پذیری هر چه بیشتر آلت تناسلی در هنگام تحریک جنسی (Bigger Harder Erection) که از آن به عنوان سختی سخره یاد میشود.

9. افزایش میزان و شدت جریان خون در مناطق جنسی (Genitals) و پر خون گردیدن کامل حوضچه های اسفنجی در هنگام نعوظ به علت دارا بودن عوامل متسع کننده عروقی (Vasodilators) که بر روی بافت های پیرامونی آلت تاثیر میگذارند.

10. افزایش سایز آلت تناسلی به شکل دائمی ، بی خطر ، بدون درد سر ، زحمت و هرگونه مشکل و درد.


از لینک های زیر میتوانید نسبت به تهیه این داروی اقدام فرمایید :